Thursday, August 5, 2010

Babies & Me

Today I was watching pictures of babies on web... So cute!!






And let me show you some pictures of me when I was little girl.

With a beer - Laško.


Every time they wanted to take my pictures I was crying or making fool of myself. I just wanted my mom and dad be on picture with me.

Don't laugh! My mother give me those white socks.

I know I wasn't so beautiful as babies on first pictures.

I can't believe I'm already 21 years old. I'm getting old, right?

Nighty night,

Ivana

10 Comment(s):

  1. Že kot mala si vedela, kaj dober pir :D

    ReplyDelete
  2. Kako so luštkani otročki! :D In ti si bila prav tako luškana :D

    Čaki, če si ti stara, ki imaš 21 let, kaj sem potem jaz? Vsak dan mlajša? ;D

    ReplyDelete
  3. hehe, zadnja slika zmaga :)

    ReplyDelete
  4. Ooooooooo, se še spomnim starih pirovskih flaš. Torej sem očitno jaz tista, ki je stara. XD

    ReplyDelete
  5. @ Lacquer Ware for Tips and Toes : I'm glad you like them. :)

    @ Biba: Hehehe. :P

    @ Helena: Ja men so te slikce tkooo lepe. <3 Ma če k da je blo včeri, k sm šla v 1. razred, zdj pa skor že študij končujem. :( :P Ja k da si pa ti ful starejša od mene? Oz. sploh ne bi rekla, da si ti starejša. :)

    @ .sparkle*: A zarad nogavičk al mozoljčka? :P

    @ nihrida: Hehehe, ja sam res - sam teh se pa še jst spomnem. :P

    ReplyDelete
  6. @ Helena: Ja no vidš, jst bom pa 22 decembra. :P Se mi je zdel, da nemorš bit lih neki ful starejša od mene. :P No jst se staram vsak dan, ti si pa vsak dan mlajša, deal? :)) Sam res gre vse tok hitr... :/

    ReplyDelete
  7. Deal :P :D ;)
    Ampak včasih se pa res zdi kot, da čas leti mimo ;/

    ReplyDelete
  8. @ Helena: Ja ja, še mal pa v pokoj. :D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*