Monday, May 30, 2011

Ceca - Šteta za mene ♥

Finally... After 5 years...

Image source: http://miligrammusic.com/


Šteta za mene ♥

 Offical video :L

Stvarno šteta za mene
a mogla sam ja da budem sve
a nisam, šteta je

Svi su hteli mi dobro

a ja sam birala
za sebe samo najgore

Šteta je, šteta je

šteta za mene
što znala sam
da sklonim se
drugom da krene

Ref.

Ma ne voliš ti mene
kol'ko je meni
do mene ravno
ja niko sam i ništa
al' makar neću
propasti slavno
al' uspela sam, zar ne
da me svi zaborave
pa i ti

Stvarno šteta za mene

milion koraka
a cilja nisam imala
šteta je

Evo tonem sve dublje

to život vuče me
a kako sam samo plivala

Ref.


Evo odbijam da budem prva

na toj počasti zbogom i hvala
još tu mrvu sebe ja bih sebi dala...

Ref.
 
I can't wait to hear her full album... :L :L

Edit - 18/6: Her whole album is available on youtube channel MiligramTV. Enjoy! :)

Xoxo,
Ivana :k

6 Comment(s):

  1. NIJE STETA PESMA CE BITI PEVANA I SLUSANA DUGO DUGO ,,,HIT SE ODMAH PREPOZNAJE!

    TX CECI ZA PESMU I NORMALNO IVANI ZA POSTAVLJANJE ISTE!

    ReplyDelete
  2. hvala, draga!

    ReplyDelete
  3. SUPER PESME! NAJBOLJA JE IGRACKA SAMOCE!!!!!!!!!!!
    :L :O

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*